בכל רכישה מעל 249₪ משלוח חינם לכל הארץ

דואגים ליקרים שלך בכל רגע.

כל מה שחיית המחמד שלך צריכה, מתי שצריך.
זמני פעילות מוקד השירות באתר:
ימים א-ה: 10:00-19:00
ימי ו' וערבי חג: 10:00-14:00
האתר עובד 24/7 ויהיה אפשר לבצע הזמנה בכל שעות היממה-זמני מוקד השירות באתר הינם זמנים בהם נציג
טלפוני יהיה זמין לשירות ולשאלות.

משלוחים:
פט לנד אונליין מבצעת משלוחים עד הבית בכל הארץ בתנאים הבאים.
מינימום הזמנה למשלוח ללא עלות הינו 250 ₪ ומוגבל ל25 ק"ג-המשלוח יגיע לבית הלקוח עד 4 ימי עסקים מרגע ההזמנה עד לקבלת המשלוח ללא יום קבלת המשלוח. במידה וההזמנה עולה על משקל של 25 ק"ג נציג מטעם פט לנד אונליין יצור קשר עם הלקוח ויעדכן אותו בעלות המשלוח.
הזמנה מתחת ל250 שקלים תחוייב ב30 ₪ משלוח ותסופק עי' חברת משלוחים עד חמישה ימי עסקים.

משלוח לאיזורים חריגים
אזורים חריגים כגון קיבוצים, מושבים, יישובים מעבר לקו הירוק, אילת והערבה, רמת הגולן או כל יישוב הקטן מ250 בתי אב המשלוח יסופק עד כשישה ימי עסקים ללא יום קבלת המשלוח.
הזמנה שתתבצע לאחר השעה 11:00 מועד ביצוע ההזמנה יחשב יום העסקים הבא.
במידה והמשלוח מתעכב בגלל חברת המשלוחים או כוח עליון, ללקוח תהיה אפשרות לבטל את המשלוח ולקבל החזר כספי מלא ללא כל פיצוי או תמורה נוספת.

ביצוע המשלוח
פט לנד אונליין מבצעת משלוחים עם שליח שלה לאזורי ירושלים והסביבה, אזורי המרכז והסביבה לרבות מודיעין והסביבה, באזורים שפט לנד אינה מבצעת את המשלוח אלא חברת שליחויות לא יהיה ניתן לשלוח מוצרים שבירים ויתכן שיהיה צורך בחיוב נוסף עבור המשלוח, בכל מקרה לפט לנד אונליין לא תהיה שום זכות לגבות תשלום מהלקוח ללא אישורו, נציג מטעם פט לנד אונליין יצור קשר עם הלקוח ויעדכן אותו בעלות המשלוח לאישורו/לביטולו.

משלוח מוצרים גדולים
מוצרים גדולים כמו אקווריום או כלובי הטסה במידות גדולות ידרשו לתוספת משלוח בכל מקרה לפט לנד אונליין לא תהיה שום זכות לגבות תשלום מהלקוח ללא אישורו, נציג מטעם פט לנד אונליין יצור קשר עם הלקוח ויעדכן אותו בעלות המשלוח לאישורו/לביטולו.
פט לנד אונליין עושה כל מאמץ לספק ללקוחותיה מוצרים איכותיים ומגוונים ככל שניתן במחירים הזולים ביותר. החנות מחזיקה במלאי את המוצרים בעלי הדרישה הגבוהה ביותר. המצאות של מוצר באתר לא מעידה על הימצאותו במלאי. לכן מומלץ לבדוק אם המוצר הדרוש נמצא במלאי בטרם הרכישה. במידה והמוצר לא נימצא במלאי פט לנד אונליין תעדכן את הלקוח על מועד הספקת המוצר על ידי היבואן ולאחר קבלתו, החברה תשלח את המוצר אל הלקוח.
פט לנד אינה מחויבת לספק מוצר שאינו קיים במלאי, והמשתמש מוותר על כל תביעה בכל הכרוך ונובע מכך. כמו כן ייתכן כי מוצרים הקיימים במלאי החנויות לא יופיעו באתר, והמשתמש מוותר על כל תביעה בכל הכרוך ונובע מכך.
בדף המכירה של כל מוצר ומוצר מופיעים התנאים למכירת המוצר. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה ובין המוצר הנמכר.

אחריות על מוצרים:
האחריות על המוצרים הנמכרים באתר תינתן על ידי בעל האחריות, פט לנד אונליין לא תהיה אחראית לאיכותם, לטיבם, לעמידותם, ליכולת פעולתם התקינה ולמפרט.

תביעות ונזקים:
במידה וישנו קישור/לינק באתר המפנה לאתרים אחרים, לא תישא פט לנד באחריות לתוכנם של אותם אתרים, למידע המתפרסם בהם או כל פרט אחר הקשור עמם ולא תהיה אחראית על כל נזק ישיר או עקיף שייגרם או עלול היה להיגרם לגולש כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע בשירותים באמצעות הקישור הנמצא באתר.
בכל מחלוקת שעניינה עסקת הרכישה, תהא לבית המשפט המוסמך באזור ירושלים סמכות שיפוט ייחודית ובלעדית.
פט לנד אונליין אינה אחראית על פעילותו התקינה של האתר, ועל אבטחת המידע באתר, על אף שתפעל לשם כך. למשתמש לא תהיה כל תביעה הכרוכה ונובעת מכך.